מה אתה מחפש ? אנו כאן לעזור

הוסף לעגלה

להזמנות: 050-7486090

להזמנות: <span>050-7486090</span>

וילונות לחדרי ילדים ותינוקות

וילונות לחדרי ילדים ותינוקות במגוון סגנונות

חדר תינוקות וילדים אמורים להיות נעימים בכל שעות היום, רכים, עוטפים את האוצרות הקטנים שלנו בחיבוק חם ובמקביל גם ססגוניים ומלאי שמחת חיים. בהתאם, כדאי מאוד להקדיש תשומת לב לעיצוב המקום שבו מתפתח התינוק והופך לילד ואז ממשיך לצמוח, ולהבטיח להם סביבת גידול אופטימלית.

הוספת וילונות לחדרי תינוקות וילדים גם מספקת הצללה נעימה וגם תורמת להם מראה שובה לב – ובמיוחד אם בוחרים באחד הדגמים האיכותיים והייחודיים של דומיין.

וילונות לחדרי ילדים ותינוקות מבדים איכותיים בייבוא בלעדי

חדר תינוקות או ילדים מרשים באמת הוא חלל עם אופי ייחודי, כזה שמתאים לאישיות הייחודית של הילד או התינוק שגדלים להם בחדר. כל הדגמים של וילונות לחדרי ילדים ותינוקות של דומיין הם בייבוא בלעדי, ובהתאם מאפשרים לכם להעניק מראה מקורי ומעניין במיוחד לחדר.

וילונות לחדרי תינוקות בתפירה מותאמת אישית

דרך נוספת שבה דומיין מבטיחה (ומקיימת!) התאמה מלאה לחדר הספציפי של הילד או התינוק שלכם היא תפירה בהזמנה אישית. מאחר שלכל חדר עשויות להיות מידות אחרות, ובנוסף המטרה היא הרמוניה נעימה לעין בין כל המרכיבים של העיצוב, לתפירה בהזמנה אישית יש יתרון משמעותי – והתוצאה היא וילונות שכמו נוצרו במיוחד עבור הילד שלכם (ובעצם לא “כמו”, אלא נוצרו במיוחד למענו ולמענכם).

מגוון רחב של דוגמאות של וילונות לחדרי ילדים ותינוקות

דומיין מציגה מגוון רחב של דוגמאות של וילונות לחדרי ילדים ותינוקות כך שמלכתחילה יש לכם חופש בחירה נרחב מאוד.

בין האפשרויות הפופולריות: וילון בסגנון רומאי קלאסי עם חפים בגוון כחול עמוק, וילון בצבע שמנת עשיר עם סרט כיווץ לתלייה על מסילה שצמודה לתקרה, וילון רומאי בעל מראה רך במיוחד ונשפך בצבע אפרפר, וישנם כמובן דגמים רבים נוספים שיהפכו את החדר של הילד שלכם לחמים, מרשים ומחבק.

איך אנחנו מבטיחים וילונות לחדרי ילדים עמידים במיוחד?

גם מי שעדיין אינו הורה, ובוודאי אלו שכבר מגדלים ילדים, יודעים היטב עד כמה השחיקה של הפריטים השונים בחדרים של הפעוטות והזאטוטים מהירה. גם החיפוי לחלונות שנועד לטשטש את התריסים הפחות אסתטיים, לספק הצללה נעימה וכאמור גם אסתטיות מושכת עלול לסבול מבלאי מואץ – ולכן כדאי מאוד לבחור מוצרים איכותיים ללא פשרות.

דומיין מספקת וילונות לחדרי תינוקות וילדים מבדים מובחרים לא “רק” מבחינה אסתטית, אלא גם בהיבט הפרקטי, וכאלה שמחזיקים מעמד שנים רבות. בנוסף, אנו מקפידים על תפירה ברמה גבוהה מאוד, כך שהילד שלכם יוכל ליהנות מהוילון שבחרתם לשנים רבות.

ייעוץ אדיב ומקצועי

אחד היתרונות המשמעותיים של דומיין לצד שלל הדגמים והאיכות המוקפדת של כל הוילונות לחדרי הילדים והתינוקות הוא השירות. אנשי הצוות שלנו הם גם בעלי ניסיון רב בהתאמת וילונות לכל חדר וגם אמונים על קשב מלא לצרכים ולרצונות שלכם ועל סבלנות ואדיבות בדרך לבחירה מושלמת מבחינתכם.

מבחר רחב של וילונות לכל הבית

בנוסף לכל הדגמים של וילונות לחדרי ילדים, תמצאו בדומיין גם וילונות מעוצבים לסלון וכן וילונות לחדר השינה שלכם, ההורים. גם הווילונות למבוגרים מתאפיינים באיכות גבוהה ובמגוון רחב של אפשרויות – כך שתוכלו ליצור שפה עיצובית אחידה בכל הבית ולרוות ממנו את מלוא הנחת האפשרית.

תוצאות: 18 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: וילונות לחדרי ילדים ותינוקות
no-lazy